4 Ashley Madison logo Ashley Madison
9.6
Læs anmeldelse
5 Jucydate logo Jucydate
9.5
Læs anmeldelse

Musik er en fantastisk ting, der stimulerer folk til at gøre forskellige ting. Mange henter inspiration fra symfonisk musik, energi fra rock osv. Yndlingsmusik kan give en enorm mængde positive følelser. Især hvis vi taler om livekoncerter med dine yndlingsbands. Og vigtigst af alt, her kan du møde hotte koncertpiger og hygge dig. Vores anmeldelse vil give dig nogle nyttige tips om, hvordan du opfører dig ved en koncert, samt hvordan du vinder en charmerende dames opmærksomhed.

Fordele og ulemper ved Pick Up Girls til en koncert

Processen med at tilslutte sig til en koncert, som alle andre processer, har sine fordele og ulemper. Lad os tale om de vigtige funktioner at overveje. Det første plus er, at en koncert er et sted, hvor folk er afslappede, alle er i et festligt humør. Pigernes problemer forblev uden for rammerne af denne begivenhed, og i dette tilfælde er de mest tilbøjelige til nye bekendtskaber. Hvis en pige ikke er sammen med sin kæreste, men bare med en gruppe venner (og det er let at forstå), så uanset hvor utilgængelig hun ser ud, er hendes ubevidste del tunet ind på nye bekendtskaber.

Du kan også groft forstå pigernes interesser og karakter ved koncerter (hver gruppe har sit publikum med særlige interesser). Det betyder, at du i det mindste kan forudsige samtaleemner, du kan bede hende fortælle dig mere om dine yndlingskunstnere, og at tale om musik efterlader få mennesker ligeglade.

BeNaughty logo
> 4 000
piger online
> 9 000
besøg om dagen
Besøg sitet Læs anmeldelse →
Bedst bedømte webcam🍓
9.7
JerkMate-logo
> 5 000
piger online
> 8 000
besøg om dagen
Besøg sitet Læs anmeldelse →
How to Get Laid at a Concert

Nu lidt om manglerne. Oftest er det høj musik. På grund af dette bliver du nødt til at begynde at date efter koncerten eller i en pause (hvis der er en). Og derfor er en stor ulempe sandsynligheden for at miste pigen af ​​syne, når en enorm masse mennesker forlader hallen.

Et andet punkt, du bør overveje, er, at med en sandsynlighed på 99%, at pigen ikke er alene der, er det usandsynligt, at hun skal til en koncert alene for at blive lagt. Bare rolig, hun har venner omkring sig. Så vær forberedt på, at du bliver nødt til at "arbejde" med en gruppe mennesker og ikke med en bestemt pige, som det for eksempel sker, når du mødes i en butik eller på gaden. Og for en ydmyg begynder er dette måske den største ulempe.

Og i modsætning til dating i klubber, kan du ikke overtale hende til at stikke af derfra. Du må heller under ingen omstændigheder følge hende, når hun beslutter sig for at gå på toilettet. En selvforsynende person, der nyder en koncert, vil aldrig beslutte sig for at forlade den bare for at lære nogen at kende. Det kan jo gøres lidt senere! Og forestil dig, hvad en pige tænker om en fyr, der fanger hende på vej til toilettet eller tilbage. Hun vil i det mindste have mistanke om, at der er noget galt med ham.

Tips om, hvordan du bliver afslappet til en koncert

Så du har besluttet dig for at tage til en festival eller en optræden med dit yndlingsband. Her kan du ikke kun nyde deres musik, men også finde en kvinde til at flirte eller sex. Lad os tale om, hvordan man henter piger til en koncert.

Først og fremmest anbefaler vi at vælge den rigtige koncert. Du bør bestemt ikke gå til en symfoniorkesteroptræden (selvom du er fan af symfonisk musik). Fordi der er særlige anstændighedsregler her, er det usandsynligt, at piger går med til sex ved en koncert. Men overalt og overalt er der nogle grundlæggende regler. Vi kan huske en interessant visdom: "For at behage en rigtig kvinde, skal du være en rigtig mand." Tillid, et behageligt smil og en god sans for humor er nøglen til enhver piges sympati.

Men der er et par ting at være opmærksom på. For eksempel larmer koncerten. Derfor er non-verbal kommunikation hovednøglen i den første fase af bekendtskab med sexede koncertpiger. Hvis der er mulighed for nonverbalt at tiltrække opmærksomhed, så brug den! Det kan bare være et smil til en pige eller en godkendende gestus, der viser, at hun ser godt ud.

Husk på, at du ikke skal løbe efter hende, hvis hun gik på toilettet. Nogle fyre tænker: "Nu vil jeg udnytte situationen og lære hende at kende alene." Men dette er et dårligt valg. Lad os se på alt dette fra siden. Du bryder væk fra koncerten, som du per definition burde kunne lide, og løber for at møde en pige, der er rejst på forretningsrejse og tænker på, hvordan hun ville vende tilbage hurtigst muligt. Noget passer ikke, gør det? Når alt kommer til alt, hvis du kan lide denne koncert, skal du ikke løbe efter skønheden og fratage dig selv fornøjelsen ved at se. Pigen vil straks føle, at koncerten højst sandsynligt ikke generer dig meget, og du kom her specifikt for at "hente" nogen.

For at der ikke er nogle akavede pauser i samtalen, og du kan vise pigen, at du er her af en grund, men fordi du er en kender af kreativitet, råder vi dig til at indsamle og studere yderligere information. Især hvis du under bekendtskabet ikke vil kommunikere med en pige, men med en gruppe af hendes venner. Dette vil understrege dit udviklingsniveau og gøre dig attraktiv.

hot girls at concerts

Forresten er det ønskeligt at forstå arbejdet i gruppen, der giver en koncert. Hvis du fortæller hende et par interessante fakta fra kunstnerens (gruppens) liv, vil du give dig selv et interessant emne til samtale. Derudover vil det tilføje nogle plusser til din attraktive sparegris.

Der er ikke noget svært ved at kommunikere med hele gruppen. I en vennegruppe er der helt sikkert et par personer, der vil reagere positivt på dit initiativ i en samtale, og med tiden vil du vinde tillid fra alle dens medlemmer. Spøg, fortæl interessante historier og vær attraktiv.

Hvis du bemærker, at en pige ikke har travlt med at vise interesse for dig, så flyt det meste af din opmærksomhed til hendes venner. Hendes feminine natur vil få hende til at tvivle på sin tiltrækningskraft. Selv de hotte piger til koncerter vil stadig gerne mærke mænds opmærksomhed. Og hvis du fik hende til at tvivle, vil hun forsøge at bevise det modsatte og begynde at vise mere opmærksomhed. Men husk, at dette trick skal udføres klogt.

Konklusion

Vi forsøgte at forklare dig, hvordan man beder en pige til en koncert, og hvordan man begynder at date varme damer ved sådan en begivenhed. Dette er kun begyndelsen, men du kan allerede nu gøre et positivt indtryk. Gensidig sympati og interesse, såvel som positive følelser og adrenalin fra koncerten, kan blive en katalysator for jeres forhold. Og du vil kunne sige, at du havde sex ved koncerten med dit yndlingsband. Held og lykke!